Hírek

Laborgyakorlatok pótlása

A laborpótlásra jelentkezett hallgatók az alábbi beosztás szerint tehetik ezt meg: 

Hő- és áramlástan I. (A194):
AE1, AE2, AE3: 2023. 12. 14. 8:15, AE labor
AE4: 2023. 12. 14. 10:15, AE labor

Hő- és áramlástan II. (A195), Hőtan (A104):
2023. 12. 14. 12:15, AE labor

Járművek Hő- és Áramlástechnikai berendezései I.
AE1: 2023. 12. 13. 09:15, AE labor
AE2: 2023. 12. 13. 10:15, AE labor
AE3: 2023. 12. 13. 11:15, AE labor

A pótmérésekkel kapcsolatban a laborgyakorlatokra érvényes szabályok vonatkoznak, a mérésre felkészülten kell érkezni! Azon hallgatók, akik előzetesen nem jelentkeztek a laborpótlásra a mérésen nem vehetnek részt! A pótmérésen utólagos jegyzőkönyv beadásra nincs lehetőség!

A laborok teljesítéséről az alábbi linkeken lehet tájékozódni. A táblázatok a feldolgozás pillanatnyi állását mutatják.

Probléma, hiány esetén kérdéssel a mérést végző laborvezetőkhöz lehet fordulni.

A honlap tanúsítási eljárását a Chrome böngésző újabb változatai nem támogatják. Az új hitelesítési eljárás beállításáig más böngészővel, vagy a "HTTPS:\\"-ből az "S" törlésével lehet megnyitni a linkeket!

Hőtan, BMEKORHA104: 2023.11.21.
Áramlástan, BMEKORHA105: 2023.11.21.
Új Hő és Áramlástan I. BMEKOVRA194: 2023.11.21.
Új Hő és Áramlástan II. BMEKOVRA195:
2023.11.21.

Járművek Hő- és Áramlástechnikai berendezései I: 2023.11.21.
Járművek Hő- és Áramlástechnikai berendezései II: 2023.11.21.

Szakdolgozat és diplomatémák a Wizz Airrel közösen!

A Wizz Air Hungary Kft-vel közösen az alábbi témákban lehet szakdolgozatot, diplomát írni:

  • The analysis of Free Route Airspace - Stage of Implementation, Design, Advantages, Disadvantages, Future, Efficiency
  • The analysis of Flexible Use of Airspace - Design, Advantages, Disadvantages, Future, Efficiency 
  • Flight planning without ETOPS operation - Comparison of ETOPS and non-ETOPS operation based on different city pairs
  • Chinese Wizz Air flights during the COVID pandemic – analysis from flight planning point of view 
  • Operation of BUD-MGA flight on HA-LHU - analysis from flight planning point of view

A témakörök kidolgozását a cég részéről biztosított szakmai konzulensek vezetik.

További információkért Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. lehet fordulni.

Álláslehetőség

https://www.axis-simulation.com/wp-content/uploads/2018/03/logo.pngMérnöki állások az AXIS Flight Training Systmes-nél!

 

Az Axis évek óta az egyik vezető full flight simulator fejlesztő, kifejezetten business jetekre szakosodva. Graz és Montreal mellett szeptembertől Pécsen is kínálnak munkalehetőségeket, programozóknak és repülőgépészeknek. Egyedi lehetőség a munka során, hogy lehetőség nyílik fedélzeti mérnökként számos repült órát eltölteni a jeteken.

A meghirdetett pozíciók:

Részletek a linkekre kattintva érhetőek el, egyéb kérdésekkel Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.hoz lehet fordulni. Jelentkezni a hirdetésben szereplő e-mail címen lehet.

Szakmai gyakorlat az Aeroplexnél

Az Aeroplex of Central Eurpe Kft. 6-8 hetes szakmai gyakorlati lehetőséget hirdet meg. A szakmai gyakorlat és a jelentkezés részletei megtalálhatók a letölthető tájékoztatóban.



Pályamű Pályázat

A Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. és a BME Közlekedésmérnöki és Járműmérnöki Kar Repüléstudományi és Hajózási Tanszéke közös pályázatot hirdet, innovatív, magyar és nemzetközi szinten is kiemelkedő pályaművek készítésére.

A pályázaton részt vehet minden érvényes BME hallgatói jogviszonnyal rendelkező alapképzéses (BSc), mesterképzéses (MSc) és doktori képzéses (PhD) hallgató.

A pályázathoz elérhető támogatás összege pályázatonként, sikeres pályázat esetén, 250.000 – 500.000 Ft egyszeri összeg a pályázat időtartamára. Az összeg részben a pályázat végrehajtásához szükséges eszközök beszerzésére is fordítható.

Részletek ITT és a Bővebben után!

Bővebben...:
TOVÁBB

Üdvözöljük a Repüléstudományi és Hajózási Tanszék honlapján!

Tanszékvezető:  Dr. Rohács Dániel, egyetemi docens

Honlapunkon betekintést ad a Repüléstudományi és Hajózási Tanszékhez köthető legfontosabb oktatási, kutatási, tudományos tevékenységekbe, eredményekbe, alapvetően az alábbi kompetenciák vonatkozásában: légi- és vízi jármű tervezés, modellezés és szimuláció, pilótaképzés, MRO, ATM és UTM. Mai aktív kutatás témák az elektromos és hibrid hajtásrendszerek, a fenntarthatóság kérdései, a pilótanélküli és koncepcionálisan új járművek tervezési módszertana, konfliktus és forgalom management, az autonóm légijárművek üzemeltetése, valamint humán faktor területekhez köthetőek.

Friss hírekért, érdekességekért kövessen minket más platformokon is:

Facebook oldalunk

Youtube csatornánk