Hírek

Labor és házi teljesítések

A laborok teljesítéséről az alábbi linkeken lehet tájékozódni. A táblázatok a feldolgozás pillanatnyi állását mutatják.

Probléma, hiány esetén kérdéssel a mérést végző laborvezetőkhöz lehet fordulni.

A honlap tanúsítási eljárását a Chrome böngésző újabb változatai nem támogatják. Az új hitelesítési eljárás beállításáig más böngészővel, vagy a "HTTPS:\\"-ből az "S" törlésével lehet megnyitni a linkeket!

Hőtan, BMEKORHA104: 2024.05.17.
Áramlástan, BMEKORHA105: 2024.05.17.
Új Hő és Áramlástan I. BMEKOVRA194: 2024.06.05.
Új Hő és Áramlástan II. BMEKOVRA195:
2024.06.05.
Járművek Hő- és Áramlástechnikai berendezései II: 2024.06.05.

Laborgyakorlatok pótlása

A laborpótlásra jelentkezett hallgatók az alábbi beosztás szerint tehetik ezt meg: 

Hő- és áramlástan I. (A194) ,Hő- és áramlástan II. (A195):
AE1, AE2, AE3, AE4: 2024. 05. 30. 8:15, AE labor

Járművek Hő- és Áramlástechnikai berendezései II.
AE1: 2024.05.28.  9:15, AE labor
AE2: 2024.05.28.10:15, AE labor
AE3: 2024.05.28.11:15, AE labor

A pótmérésekkel kapcsolatban a laborgyakorlatokra érvényes szabályok vonatkoznak, a mérésre felkészülten kell érkezni! Azon hallgatók, akik előzetesen nem jelentkeztek a laborpótlásra a mérésen nem vehetnek részt! A pótmérésen utólagos jegyzőkönyv beadásra nincs lehetőség, plusz pont nem szerezhető!

A laborok teljesítéséről az alábbi linkeken lehet tájékozódni. A táblázatok a feldolgozás pillanatnyi állását mutatják.

Probléma, hiány esetén kérdéssel a mérést végző laborvezetőkhöz lehet fordulni.

A honlap tanúsítási eljárását a Chrome böngésző újabb változatai nem támogatják. Az új hitelesítési eljárás beállításáig más böngészővel, vagy a "HTTPS:\\"-ből az "S" törlésével lehet megnyitni a linkeket!

Hőtan, BMEKORHA104: 2024.05.17.
Áramlástan, BMEKORHA105: 2024.05.17.
Új Hő és Áramlástan I. BMEKOVRA194: 2024.05.17.
Új Hő és Áramlástan II. BMEKOVRA195:
2024.05.17.
Járművek Hő- és Áramlástechnikai berendezései II: 2024.05.17.

 

Laborgyakorlatok pótlására jelentkezés

A Hőtan, Áramlástan, Hő- és Áramlástan I., Hő- és Áramlástan 2, Járművek hő- és áramlástechnikai berendezései II. c. tárgyak laboratóriumi gyakorlatainak pótlására jelentkezni szükséges
A pótmérésre a Moodle rendszerben lehet jelentkezni, a tantárgyak "Pótlabor jelentkezés" témájában.

A pótlásra jelentkezés határideje: 2024.05.23. csütörtök 16:00.
Mivel a pótlabor az aláírás-pótlást szolgálja, díjköteles pótlásnak számít. Ezért a pótlaborra jelentkezőknek a Neptun-ban is jelentkezniük kell a tantárgyból meghirdetett "díjköteles pótlás" alkalomra. Ez nem jelenti azt, hogy a pótlabor a "díjköteles pótlás" időpontjában lesz, mert az igények felmérése után a pótlás módjáról és időpontjáról 2024.05.27. hétfőtől lehet a honlapon tájékozódni.

Aki nem adta le jelentkezését a feltüntetett határidőig, vagy a félév során igazolatlan hiányzást/sikertelen labort követően egy mérést más alkalommal pótolt, az a pótláson nem vehet részt.

A laborok teljesítéséről az alábbi linkeken lehet tájékozódni. A táblázatok a feldolgozás pillanatnyi állását mutatják.

Probléma, hiány esetén kérdéssel a mérést végző laborvezetőkhöz lehet fordulni.

A honlap tanúsítási eljárását a Chrome böngésző újabb változatai nem támogatják. Az új hitelesítési eljárás beállításáig más böngészővel, vagy a "HTTPS:\\"-ből az "S" törlésével lehet megnyitni a linkeket!

Hőtan, BMEKORHA104: 2024.05.17.
Áramlástan, BMEKORHA105: 2024.05.17.
Új Hő és Áramlástan I. BMEKOVRA194: 2024.05.17.
Új Hő és Áramlástan II. BMEKOVRA195:
2024.05.17.
Járművek Hő- és Áramlástechnikai berendezései II: 2024.05.17.

 

Propair Flight szakmai gyakorlat

 A Propair Flight gyakornokot keres repülőgép-szimulátorok fejlesztéséhez. A részletek megtekinthetők a letölthető tájékoztatókban (PDF , PNG

 

 

Szakdolgozat és diplomatémák a Wizz Airrel közösen!

A Wizz Air Hungary Kft-vel közösen az alábbi témákban lehet szakdolgozatot, diplomát írni:

  • The analysis of Free Route Airspace - Stage of Implementation, Design, Advantages, Disadvantages, Future, Efficiency
  • The analysis of Flexible Use of Airspace - Design, Advantages, Disadvantages, Future, Efficiency 
  • Flight planning without ETOPS operation - Comparison of ETOPS and non-ETOPS operation based on different city pairs
  • Chinese Wizz Air flights during the COVID pandemic – analysis from flight planning point of view 
  • Operation of BUD-MGA flight on HA-LHU - analysis from flight planning point of view

A témakörök kidolgozását a cég részéről biztosított szakmai konzulensek vezetik.

További információkért Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. lehet fordulni.

TOVÁBB

Üdvözöljük a Repüléstudományi és Hajózási Tanszék honlapján!

Tanszékvezető:  Dr. Rohács Dániel, egyetemi docens

Honlapunkon betekintést ad a Repüléstudományi és Hajózási Tanszékhez köthető legfontosabb oktatási, kutatási, tudományos tevékenységekbe, eredményekbe, alapvetően az alábbi kompetenciák vonatkozásában: légi- és vízi jármű tervezés, modellezés és szimuláció, pilótaképzés, MRO, ATM és UTM. Mai aktív kutatás témák az elektromos és hibrid hajtásrendszerek, a fenntarthatóság kérdései, a pilótanélküli és koncepcionálisan új járművek tervezési módszertana, konfliktus és forgalom management, az autonóm légijárművek üzemeltetése, valamint humán faktor területekhez köthetőek.

Friss hírekért, érdekességekért kövessen minket más platformokon is:

Facebook oldalunk

Youtube csatornánk